Dostupnost pro Vás i Vaše zaměstnance a obchodní partnery, moderní technické vybavení a ochotný profesionální personál jsou důvodem, proč je HOTEL KLÁŠTER ŽELIV ideálním místem pro konání konference, firemního školení, teambuildingu nebo obchodních schůzek.
Nově renovované historické prostory v našem areálu nabízejí prostor pro akce od menší schůzky, větší prezentace až po kongresy s kapacitou až 190 účastníků nebo až 1 000 účastníků ve venkovních prostorech. Uzavřenost celého areálu zaručuje soukromí a diskrétnost pro Vaše jednání a firemní akce.
Rozsáhlý areál kláštera Želiv umožňuje využití reprezentativního sálu- České nebe, učeben nebo oblíbenou Opatskou zahradu.
Naše Klášterní restaurace se postará o Vaše pohoštění a hotel je připraven ubytovat účastníky Vaší akce po celou dobu jejího konání. Zajistíme pro Vás i stylový program v podobě netradičních prohlídek, teambuildingu, besed či hraných prohlídek, hudebních večerů v Klášterní restauraci nebo koncertů.
Cenová nabídka na vyžádání.
VIP salonek
Cenová nabídka na vyžádání.
*Vhodné prostory podle rozsahu Vaší akce
*Moderní technické vybavení včetně audiovizuálního propojení
*Catering na míru z naší Klášterní restaurace
*Ubytování až pro 76 osob
*Wi-fi
*Netradiční zážitkové aktivity v areálu kláštera a pivovaru
*Velkokapacitní parkoviště v areálu
*Wi-Fi
*Data-projektor a plátno, HDMI
*Flipchart
*Centrální ozvučení
*Bezdrátový mikrofon
* * *
Ceník pronájmů prostor 2023 pro konference, semináře NA VYŽÁDÁNÍ.