Konference, školení, pracovní porady

Poloha HOTELU KLÁŠTER ŽELIV je na hlavní tepně mezi Prahou a Brnem, 10 km od exitu 90. Dostupnost pro Vás i Vaše zaměstnance a obchodní partnery, moderní technické vybavení a ochotný profesionální personál jsou důvodem, proč je HOTEL KLÁŠTER ŽELIV ideálním místem pro konání konference, firemního školení, teambuildingu nebo obchodních schůzek.

Nově renovované historické prostory v našem areálu nabízejí prostor pro akce od menší schůzky, větší prezentace až po kongresy s kapacitou až 190 účastníků. Uzavřenost celého areálu zaručuje soukromí a diskrétnost pro Vaše jednání a firemní akce.

Rozsáhlý areál kláštera Želiv umožňuje využití jednací salonek, kongresový sál nebo v letních měsících oblíbený prostor zahrad před klášterem.

Naše klášterní restaurace se postará o Vaše pohoštění a hotel je připraven ubytovat účastníky Vaší akce po celou dobu jejího konání.

Sál České nebe

– až pro 100 osob, 123 m2

– denní světlo

– ideální pro pořádání kongresů, nejrůznějších setkání, sympozií, tanečních večerů, oslav, svatby

– vysoce reprezentativní

3 000 Kč / den

Přednášková síň 1

 

– až pro 50 osob, 79 m2

– denní světlo

– vhodné pro semináře, firemní školení a prezentace, narozeninové oslavy

 

2 000 Kč / den

Přednášková síň 2

– až pro 40 osob, 64 m2

– denní světlo

– vhodné pro semináře, firemní školení a prezentace, narozeninové oslavy

2 000 Kč / den

Salonek

– až pro 16 osob, 48 m2

– neformální setkání

– vstup přímo do zahrady

2 000 Kč / den

PRO VAŠI FIREMNÍ AKCI NABÍZÍME

*Vhodné prostory podle rozsahu Vaší akce

*Moderní technické vybavení včetně audiovizuálního propojení

*Catering na míru, služby naší Pivovarské restaurace

*Ubytování až pro 76 osob

*Wi-fi konektivita, zdarma v celém hotelu

*Netradiční zážitkové aktivity v areálu kláštera a pivovaru

*Velkokapacitní parkoviště v areálu

TECHNICKÉ VYBAVENÍ

*Wi-Fi

*Data-projektor a plátno, HDMI ready

*DVD/CD rekordér

*Flipchart

*Centrální ozvučení

*Bezdrátový mikrofon

NABÍDKA COFFEE BREAK

NABÍDKA VEČERNÍHO RAUTU

GALERIE TEAMBUILDINGOVÝCH AKTIVÍT