Poloha HOTELU KLÁŠTER ŽELIV je na hlavní tepně mezi Prahou a Brnem, 10 km od exitu 90. Dostupnost pro Vás i Vaše zaměstnance a obchodní partnery, moderní technické vybavení a ochotný profesionální personál jsou důvodem, proč je HOTEL KLÁŠTER ŽELIV ideálním místem pro konání konference, firemního školení, teambuildingu nebo obchodních schůzek.
Nově renovované historické prostory v našem areálu nabízejí prostor pro akce od menší schůzky, větší prezentace až po kongresy s kapacitou až 190 účastníků. Uzavřenost celého areálu zaručuje soukromí a diskrétnost pro Vaše jednání a firemní akce.
Rozsáhlý areál kláštera Želiv umožňuje využití jednací salonek, kongresový sál nebo v letních měsících oblíbený prostor zahrad před klášterem.
Naše klášterní restaurace se postará o Vaše pohoštění a hotel je připraven ubytovat účastníky Vaší akce po celou dobu jejího konání.
– až pro 100 osob, 123 m2
– denní světlo
– ideální pro pořádání kongresů, nejrůznějších setkání, sympozií, tanečních večerů, oslav, svatby
– vysoce reprezentativní
Cenová nabídka na vyžádání.
– až pro 50 osob, 79 m2
– denní světlo
– vhodné pro semináře, firemní školení a prezentace, narozeninové oslavy
Cenová nabídka na vyžádání.
– až pro 40 osob, 64 m2
– denní světlo
– vhodné pro semináře, firemní školení a prezentace, narozeninové oslavy
Cenová nabídka na vyžádání.
– až pro 16 osob, 48 m2
– neformální setkání
– vstup přímo do zahrady
Cenová nabídka na vyžádání.
–
*Vhodné prostory podle rozsahu Vaší akce
*Moderní technické vybavení včetně audiovizuálního propojení
*Catering na míru, služby naší Pivovarské restaurace
*Ubytování až pro 76 osob
*Wi-fi konektivita, zdarma v celém hotelu
*Netradiční zážitkové aktivity v areálu kláštera a pivovaru
*Velkokapacitní parkoviště v areálu
*Wi-Fi
*Data-projektor a plátno, HDMI ready
*DVD/CD rekordér
*Flipchart
*Centrální ozvučení
*Bezdrátový mikrofon
* * *
Ceník pronájmů prostor 2022 pro konference, semináře NA VYŽÁDÁNÍ